A héten megint szalagot vághattak az ország vezetői, átadták az M7-es autópálya Balatonkeresztúr és Zalakomár közötti, 20 kilométeres szakaszát.
Jó hír ez, különösen a környéken lakók és az Adriára utazók lélegezhettek fel – egy kicsit. Üröm az örömben, hogy még mindig hiányzik 15 kilométernyi sztráda Budapest és a horvát határ között, amit a szezon után fognak felavatni.
Divat lett a horvátokra mutogatni, hogy...
A héten megint szalagot vághattak az ország vezetői, átadták az M7-es autópálya Balatonkeresztúr és Zalakomár közötti, 20 kilométeres szakaszát.
Jó hír ez, különösen a környéken lakók és az Adriára utazók lélegezhettek fel – egy kicsit. Üröm az örömben, hogy még mindig hiányzik 15 kilométernyi sztráda Budapest és a horvát határ között, amit a szezon után fognak felavatni.
Divat lett a horvátokra mutogatni, hogy „ők bezzeg kérdezés nélkül dózerolnak, és mennek előre, mint a Vihar hadművelet”. Talán éppen ezért figyelemreméltó a hír, hogy a Zágráb-Rijeka autópályát ők is 38 évig építették. Na jó, a miénktől kissé eltérő terepviszonyok között…
Most mi is megmutathatjuk a világnak, hogyan szeljük át a hegyeket. 2010-ben Pécs lesz Európa Kulturális Fővárosa, addig nem ártana elkészíteni az M6-ost, nehogy Barroso Audija ollóba fusson a régi úton Mecseknádasdnál…
A feszített tempónak egyelőre néhány szőlősgazda látja kárát. Kíváncsi vagyok, hány „előre nem látható akadály” vár még a beruházókra.
Szerintem a török labdarúgó-szövetség kapitánya, Fatih Terim legyen az új közlekedési miniszter. Bár még csak az első félidő derekán járunk, kell ide egy szakember, aki tudja, hogyan kell megfordítani egy vesztes meccset a 90. percben.