Karcagi Lászlónak egyetlen öröme maradt, a budapesti bliccelés. Ennek megszűnését, a fokozott BKV ellenőrzéseket népnyúzásnak tartja, hiszen így már semmit sem szabad ebben az országban.
Noooormális?
Egy csomó mindent szabad ebben az országban, de nem kötelező, és nem pedig fordítva, mint ahogy azt Karcagi szeretné beállítani.
Szabad a...
Karcagi Lászlónak egyetlen öröme maradt, a budapesti bliccelés. Ennek megszűnését, a fokozott BKV ellenőrzéseket népnyúzásnak tartja, hiszen így már semmit sem szabad ebben az országban.
Noooormális?
Egy csomó mindent szabad ebben az országban, de nem kötelező, és nem pedig fordítva, mint ahogy azt Karcagi szeretné beállítani.
Szabad a BKV szolgáltatásait igénybe venni. De nem kötelező. Szabad a buszra, villamosra, metróra felszállni, és a gyaloglást kiváltani egy rövidebb vagy hosszabb ideig tartó zögykölődéssel. De lehet gyalogolni is, lehet kerékpározni is, lehet autóval is menni, ha van rá lehetősége az embernek.Szabad Budapesten élni. De nem kötelező. Szabad ezt a túlméretezett, alulfejlesztett nagy palacsintaszerű várost tovább duzzasztani, egyik végéből megpróbálni átvergődni a másikba, a koszt, piszkot minden nap átélni. De lehet egy másik várost is választani, és csak akkor Budapestre jönni, ha tényleg nincs más választása az embernek.
Igenis itt lenne az ideje, hogy Budapestet egy kicsit visszafogják, hiszen méretével - mind fizikai nagyságával, mind a közös támogatásokból aránytalanul magasan kivett részével - rátelepszik az itthoni városfejlesztésre.
S tesz ezt teljesen indokolatlanul. A BKV túltámogatott, túlfinanszírozott, és teljesen jogtalanul foglalja el a center pozíciót az állami gondolkodásban, legalábbis a másik 8 millió ember szemszögéből nézve. Budapest városfejlesztése teljesen indokolatlanul az éppen aktuális "tűzoltási" tevékenységgel van elfoglalva ahelyett, hogy azt a nagyon fontos kérdést taglalná: igazán szükségünk van-e az országnak egy ekkora, arányában és arányaiban eltorzult fővárosra?
Egy dolgot nem "szabad": jegyet váltani. Mert azt kötelező.