HTML

Énvezettem?

Minden amitől két másodperc alatt 300 atmoszférára felmegy az agyvizem a Macskafogó "Én vezettem??" szemszögéből nézve...

Friss topikok

  • nu pagagyí: Ostoba gondolat. A parlament bojkottja is eszköz lehet egy képviselő kezében. Különben is, választ... (2018.12.30. 15:54) Igazolatlan hiányzást a parlamentbe!
  • Online Távmunkás: Nincs kognitív disszonancia, a fideszes nyugdíjasok unokáit elrabolta a gonosz Brüsszel... (2018.03.31. 17:24) Erzsébet utalvány vagy unoka
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A magyar ellentét más. 2 fő tengely van: - nemzeti vagy idegen, - kapitalizmus vagy harmadik út.... (2017.12.18. 14:35) A Fidesz hármas ellenállása
  • É2I: Mondjuk ennyi. Csak ezt ugye nem hangoztatják ebben a fene nagy felbuzdulásban. Se gyártói kapaci... (2017.09.11. 12:40) Megújuló erőforrás, ugyanaz a hiba
  • fehérfarkas: Sem a kereszténység, sem az Iszlám vallás nem másik kírtásáról, legyilkolásáról szólnak, hanem eze... (2014.10.04. 22:51) A vallás vége

Villanyautós nyafogás

2010-jan-18 | 17. nap |  Énvezettem?

Meg kell vallanom, nem értem az elektromos autók körüli kifogásokat. A totalcar is lehozott egy cikket az egyik elektromos autó prototípusról,  amiben a szerző a következőképpen ad hangot álláspontjának:

A legnagyobb probléma persze itt sem a dinamika, hanem a használhatóság, amin még van mit csiszolni. Az autó hatótávolsága elméletben ugyan 250 km egy feltöltéssel, viszont egy feltöltés szabvány 220 voltos csatlakozót használva vagy 11 óráig tart, de még 400 voltos, nagy áramú töltőcsatlakozót használva is bő két órát emészt fel, azaz városi cirkáláson, vagy rövidke hétvégi örömautózáson kívül ez az autó sem jó másra ebben a formájában.

Noooooormális?

Meg kell vallanom, nem értem az elektromos autók körüli kifogásokat. A totalcar is lehozott egy cikket az egyik elektromos autó prototípusról,  amiben a szerző a következőképpen ad hangot álláspontjának:

A legnagyobb probléma persze itt sem a dinamika, hanem a használhatóság, amin még van mit csiszolni. Az autó hatótávolsága elméletben ugyan 250 km egy feltöltéssel, viszont egy feltöltés szabvány 220 voltos csatlakozót használva vagy 11 óráig tart, de még 400 voltos, nagy áramú töltőcsatlakozót használva is bő két órát emészt fel, azaz városi cirkáláson, vagy rövidke hétvégi örömautózáson kívül ez az autó sem jó másra ebben a formájában.

Noooooormális?

Régi berögződések helyett lehet, hogy itt lenne az ideje tiszta vizet tölteni a pohárba. Hiszen a városokban, a fővárosban élő átlagemberek nagyrésze munkába menet-jövet nem tesz meg többet, mint 250 km-t naponta. Bemegy a munkahelyre valahonnan vagy Budapestről, vagy a környékről, de biztosan, hogy nem több, mint száz kilométerről. Aztán dolgozik, munka után esetleg bevásárol, hazamegy, és kész.

Mire is kellene a több mint 250 km-es hatótávolság akkor?

A fővárosban élők nagy részének nincs is többre szüksége a napi teendők elvégzésére. Az pedig, hogy az autót naponta tölteni kell, nálam csak a nyafogás kategóriájába esik, hiszen akinek komolyabb telefonja van, és ezen napi 4 óránál többet lóg, az a telefont is naponta tölti. Még sincsenek tele az újságok azzal, hogy ez a napi töltés mennnyire zavaró.

A nem napi teendőkhöz kell egy nagyobb hatósugarú jármű, ez kétségtelen. De egy átlagember átlagmunkanapjához több nem kell.

Mire megy akkor a hiszti?

Címkék: autó technika

A bejegyzés trackback címe:

https://envezettem.blog.hu/api/trackback/id/tr221926273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása