HTML

Énvezettem?

Minden amitől két másodperc alatt 300 atmoszférára felmegy az agyvizem a Macskafogó "Én vezettem??" szemszögéből nézve...

Friss topikok

  • nu pagagyí: Ostoba gondolat. A parlament bojkottja is eszköz lehet egy képviselő kezében. Különben is, választ... (2018.12.30. 15:54) Igazolatlan hiányzást a parlamentbe!
  • Online Távmunkás: Nincs kognitív disszonancia, a fideszes nyugdíjasok unokáit elrabolta a gonosz Brüsszel... (2018.03.31. 17:24) Erzsébet utalvány vagy unoka
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A magyar ellentét más. 2 fő tengely van: - nemzeti vagy idegen, - kapitalizmus vagy harmadik út.... (2017.12.18. 14:35) A Fidesz hármas ellenállása
  • É2I: Mondjuk ennyi. Csak ezt ugye nem hangoztatják ebben a fene nagy felbuzdulásban. Se gyártói kapaci... (2017.09.11. 12:40) Megújuló erőforrás, ugyanaz a hiba
  • fehérfarkas: Sem a kereszténység, sem az Iszlám vallás nem másik kírtásáról, legyilkolásáról szólnak, hanem eze... (2014.10.04. 22:51) A vallás vége

Vezéráldozat: Gyurcsány

2012-ápr-30 | 120. nap |  Énvezettem?

A szocialista párt ennél többet sem remélhetett volna. Schmitt Pál plágium ügye kapcsán sorban nézik végig a politikai élet szereplőinek végzettségét, az ezeket igazoló papirokat és a diplomamunkákat.

Amire már tényleg nagy szükség volt egy ideje.

Nem csak azért, mert a szocializmusban divatja volt szellemi háttérmunkásokkal iratni a kamu diplomamunkákat, hogy a papír meglegyen, de ne kerüljön túl sok fáradságba. S nem csak azért sem, mert az egyetemi végzettség és akár a kisdoktori is könnyen jött, könnyen ment, ha volt elég protekció és elég erős gyomor ahhoz, hogy valaki a párt vonalon, vagy baráti alapon okosba' ezt megszerezze.

Hanem azért is, mert itt volt már az ideje annak, hogy kicsit komolyabban vegyük a (párt vonalon) a parlamentbe jutó személyek végzettségét is. Hiszen már nem arról van szó, hogy valaki a társadalmi elhelyezkedése alapján kell, hogy ezt a társadalmi réteget képviselje (a gyári munkás a gyári munkásokat, a paraszt a parasztokat, a bányász a bányászokat, és így tovább). Hanem arról, hogy valaki eléggé képzett ahhoz, hogy bonyolult társadalmi és gazdasági problémákat a megfelelő hozzáértéssel és empátiával tudja-e majd kezelni akkor, amikor mind a hozzáértésre, mind a két lábbal a földön állásra, mind az empátiára szüksége lesz.

Vagyis munka közben.

S erre azért is szükség van, mert nagyon sok már ország és demokráciával ellentétben nincs meg az a közigazgatási középréteg, amely egy-egy választás után is biztosnak mondhatja az állását, mert pont a szakértelme miatt és nem politikai hovatartozása okán tölti be azt. Nálunk nem csak a parlament, hanem a közigazgatás teteje, közepe is cserélődik egy-egy komolyabb választási átrendeződés után.

Vagyis a politikusok szakmai hozzáértése még az átlagos nyugati demokráciáknál megszokottaknál is fontosabb.

S itt jön a hab a tortán.

Ha kiderül, hogy Gyurcsány szakdolgozata is plágium, a szocialisták járnak a legjobban. Évek óta azzal küzd a párt, hogy Gyurcsányon tovább lépjen. De nem tud, vagy nem akar, vagy nem képes rá.

Egy plágium üggyel (ha igaz a gyanú) Gyurcsány, csakúgy mint Schmitt Pál is, a pályán kivülre cselezi majd magát. Schmitt Pál ügyén tanulva Gyurcsány is tudja, hogy vagy prezentál egy minden követelménynek megfelelő szakdolgozatot, vagy egyszerűen kiírja magát a partvonalon túlra, és történelemmé válik. Egy olyan lezárt fejezetté, amit nem lehet és senki sem akar majd tovább írni. 

Szerintem ideje is már.

Címkék: politika gondolat belföld · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://envezettem.blog.hu/api/trackback/id/tr724481213

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: „Elnézést, Virág Elvtárs, ez az ítélet…” 2012.05.01. 11:05:23

Sorban állnak a bloggerek Gyurcsány Ferenc politikai temetésére. Egyre-másra jelennek meg a posztok arról, hogy „ha beigazolódna a gyanú”, akkor minek kéne történnie, mekkora béna, balfasz, szemétláda lenne a volt miniszterelnök, és mindenk...

Trackback: Barter 2012.05.01. 09:49:50

Ami elsőre úgy tűnt, hogy nem több figyelemelterelési és szarterítési próbálkozásnál, válaszul a Schmitt botrányra, úgy néz ki, még sincs minden alap nélkül.Gyurcsány szakdolgozatáról egyre több érdekes momentum derül ki, maga Fletó pedig egyre jobban ...

Trackback: Megmutatom, ha te is megmutatod! 2012.04.30. 23:39:00

Feri diplomájának ügye miatt most aztán egymásnak ugrik boldog és boldogtalan. A jobboldal a DK-nak, aki nyilván Gyurcsány, aki szokása szerint mindenkinek nekimegy azzal, hogy a dolgozatok eltűnésével közvetve mindenkit megvádol. De felszólít a Jobbik...

Trackback: Gyurcsány diplomamunkája: mindkét oldalon elvakultság 2012.04.30. 23:05:43

Az egészben az a szomorú, hogy kérem ez az, ami a magyar megmondóemberek, újságírás, szellemi "elit" bizonyos hangos részéből jellemzően kijön. Elvakultság, zsigeri hozzáállás van ezerrel. Értelmes, racionális gondolkodás, pontos, precí...

Trackback: Plágiumbotrány: az egyiknek sikerül, a másiknak nem? 2012.04.30. 23:05:39

Mennyire szubjektív az igazságérzetünk? Mennyire bocsáthatjuk meg a tudatos csalást az egyik közéleti szereplőnek és nem a másiknak, pusztán azért, mert az egyik a "mi kutyánk kölyke", a másik meg nem? Mikorra nő ki ebből a gyermeteg, képmuta...

Trackback: Plágiumbotrány: az egyiknek sikerül, a másiknak nem? 2012.04.30. 23:04:49

Mennyire szubjektív az igazságérzetünk? Mennyire bocsáthatjuk meg a tudatos csalást az egyik közéleti szereplőnek és nem a másiknak, pusztán azért, mert az egyik a "mi kutyánk kölyke", a másik meg nem? Mikorra nő ki ebből a gyermeteg, képmuta...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

táltos 2012.04.30. 22:18:10

" a szocializmusban divatja volt szellemi háttérmunkásokkal iratni a kamu diplomamunkákat, hogy a papír meglegyen, de ne kerüljön túl sok fáradságba."
És nem csak akkor, és nem csak diplomamunkákat. Sokan ma is másokkal íratják.

rockjano 2012.04.30. 22:22:08

Szerintem GyF már elég régen partvonalon kívül van. Ez a nagy különbség közte és Schmidt között.

Plussz ő egy pártvezető aki saját kis pártjában része a harcnak és nem valaki akinek a nemzetet kéne szimbolikusan képviselnie.

Schmidtnek le kellett mondania mert róla saját pártja dönt GyF-ről a szavazók döntenek majd és vagy hitelesnek fogadják el vagy nem, így a két személy nem összehasonlítható.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.04.30. 22:28:42

Az a jó, hogy csak a politikusok plagizálnak és az ország többi díplommás vagy dr értelmiségillyye a szakkma csucsa.

Ez Magyarórszág álapottán is meglácik.

Halyrámagyar...

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2012.04.30. 22:32:08

Csak azt tudom ísmételni amit más bolgokban már elmondtam!!! Bizonyitékot szeretnénk látni Gyurcsány Feri bűnösségéröl amig nincs addig ártatlan!!! Ellentétbe a röhelyes Plagibával aki 100%os szégyent hozott az országra Gyurcsány patyolat tiszta!!! Mert egyenlőre csak rágalmakat hallottunk a tisztelt jobbos "újságíró" emberektől érveket tényeket nem!!! Elég szégyen hogy ebbe az Index is a Fidesz Orbán szekerét tolja!!! Egy kis bulvár hazugságra sajnos mindig menők a Magyar médiumok!!!

sanyix 2012.04.30. 22:36:52

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: vannak tények is, max te mint gyurcsányista ezeket nem látod ;)

apoa 2012.04.30. 22:38:25

Azt hiszem ez már nem gyanú, hanem bizonyosság.
A két ember közöt óriási különbséget látni.
Schmitt 70 éves, olimpiai bajnok,sikeres állami és sportdiplomata volt. Egy ponton tudták csak megfogni.
GyF. viszonylag fiatal élete delén, nevéhez kizárólag simlis üzletek, csalások, hazugságok, ostoba nyilatkozatok, zürök stb.stb fűződnek. gy fognak élni emlékeinkbe.

MoxNox 2012.04.30. 22:41:49

@sanyix: Mint ügyvéded azt javaslom, alapos megfontoltsággal olvasd el még egyszer a nevét! :]

MoxNox 2012.04.30. 22:43:50

A szocialisták már korábban túlléptek rajta, megszabadultak a ballansztól, sikerült kitolniuk a pártból. Mint ahogy a közélet is. Gyurcsány politikai hulla, egy marék nyugdíjast tudnak csak tűzbe hozni a fenkölt szólamai.

Steppenwolf 2012.04.30. 22:52:19

@rockjano: Ez megint maszatolás. Egy a "nagy politikai visszatérésére készülődő" országgyűlési képviselő pártelnökre is ugyanúgy vonatkoznak a törvények és az alapvető erkölcsi elvárások, mint a köztársasági elnökre. Nincs kettős mérce! Hiába próbálod mentegetni.

Gyurcsányról a szavazók nem döntöttek, ugyanis nem indult egyéniben, arról már nem is beszélve, hogy a pártját, a DK-t sem választotta be senki a parlamentbe.

Pipas 2012.04.30. 22:55:43

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: "Gyurcsány patyolat tiszta!!!"

Az, patyolat tiszta! Mint az közismert!

BAZINGA!!! :)

öregmogyi 2012.04.30. 23:02:03

@rockjano: Segítek! Helyesen: "Schmitt" (két t, mert nem Schmidt Mária!) , "egyelőre" (nincs "n"), "plusz" (egy "sz").

A témához:
abban igazad van, hogy Gyurcsány már csak egy pártvezető, és mint ilyen, lényegtelen, hogy mit művel, hisz példul a skandinávoknál van olyan, hogy "kalóz párt". Viszont mivel az ő pártja az "őszödi igazság" pártja, érdemes lenne megfontolnia, hogy egy olyan ember árthat-e a pártnak, aki a saját feleségének a házából ellopja a bátyja szakdolgozatát, és pofátlanul egy-az-egyben (a címet sem átírva) beadja. -persze csak az első 35 oldalt, mert még gépelni is lusta. A párt többi vezetőjének kell eldönteni, hogy egy ilyen emberrel van-e esélyük 2014-ben. Tehát fölösleges lemondásra szólítani. Igazából az lenne az ildomos, ha maradna :-)

Abban is igazad van, hogy Schmittre más szabályok vonatkoznak. Le is mondott.

Az ő plágiumügye viszont korántsem volt ilyen aljas húzásokkal tarkítva. Rokontól lopás, nulla (zéró) hozzáadott munka (SP legalább többszáz oldalt lefordított), és utólagos bizonyíték-eltüntetések az egyetemről (a rokonét is ellopatta), és otthonról is eltüntette a saját példányát... És ha tényleg eljátszatta a családdal, hogy napokig keresték a dobozaik között, akkor az asszony is neheztelhet rá.

az utolsó bögreharcos 2012.04.30. 23:06:29

Igen-igen büdös judeobolsevik férgek, de jól jött ez a téma. Milyen szépen el lehet terelni a szót a Cozma-gyilkosságról és a cigány gyilkosok nevetségesen enyhe büntetéséről.

rockjano 2012.04.30. 23:08:32

@Steppenwolf: Nem nincs igazad nem próbálom mentegetni csak a két helyzet közötti különbségre akarom felhívni a figyelmet mert mintha ezt nem értenék néhányan.

Persze hogy vonatkoznak mindenkire az erkölcsi törvények és ezt nem is vontam kétségbe.

Gyurcsányról a szavazók FOGNAK dönteni amikor a pártjáról döntenek. Mert a DK az ő pártja és nem másé (ez a legnagyobb baj vele egyébként a politikájuk egyébként akár szimpatikus is lehetne).

A DK-t valóban nem választották be de a fennálló törvények értelmében lehetőséget kéne kapniuk a frakcióalakításra (volt már erre példa) az hogy ezt a fidesz a legutolsó pillanatban megakadályozza az gyáva sunyiság. Ráadásul értelme sem sok van mert igazán mit számítana...

Gyurcsányt nem kell mentegetni (nem is szokás most úgy őszintén... senki annyit nem kapott még mint ő...)
de az ő helyzete NEM AZONOS SP helyzetével.

Egyébként is GyF miről mondjon le??? A DK elnöki poziciójáról??? ugyanmár, kit érdekel az???

Meg kéne érteni jobboldalon végre hogy nem GyF az ellenfél!!! És már nem is lesz az. Soha...

GyF-et nem a Fidesz nyírta ki hanem Bajnai azzal hogy tudott jobb lenni... Ezt kéne felfogni....

öregmogyi 2012.04.30. 23:11:43

@rockjano: a külön frakció sok lóvéval jár, amit ezek a gazemberek nem érdemelnek meg.

rockjano 2012.04.30. 23:13:53

@öregmogyi: Scmitt anyira lényegtelen hogy még az sem érdekel hogy írják a nevét...

Amit írsz az tele van feltételezésekkel amelyeket senki sem bizonyított és nem is fog sose (mert nem is erről szól az egész)

Ez az egész egy ilyen szokásos dögunalmas visszatámadás egy teljesen alkalmatlan célpontra. Aki utálja GyF-et az továbbra is fogja aki meg nem az úgysem ..teljesen céltalan marhaság az egész.

Ha lenne GyF-nek valami jelentős pozíciója... vagy lenne esélye arra hogy mégegyszer miniszterelnök legyen akkor még valamennyire érteném de így az egész egy VIHAR A BILIBEN...

rockjano 2012.04.30. 23:16:23

@öregmogyi: Ugyanmár, ahoz képest amit a kedvenc kormányunk naponta lop el hangyafing az egész.

A Közgép mennyit kapott 40 milliárdot??? (ja ezer milliót) szaros pár tíz millióról beszélünk..tökmindegy...

AZ egész csak terelés, csak még annak is béna...

Steppenwolf 2012.04.30. 23:24:41

@rockjano:

Ekkora erkölcsi zakó után az lenne a leghelyesebb, ha lemondana országgyűlési képviselőségéről és visszavonulna a politikától, ahogy Schmitt is tette, függetlenül attól, hogy már rég nem politikai tényező. De nincsenek kétségeim, Fletóról beszélünk, aki ült már hasonló szopórolleren, mégsem volt képes levonni a megfelelő konzekvenciákat és elhúzni a büdös francba.

Azt ti szeretnétek úgy láttatni, hogy nem azonos Schmittel, de plágium, plágium. És bizonyos szempontból amit Gyurcsány művelt, még aljasabb is.

Fletót sem a géniusznak beállított Bajnai, sem Orbán, hanem saját maga nyírta ki az évek alatt a beteges, már-már kényszeresnek tűnő megszállott hazudozásaival, a szlovák terroristáktól az őszödi beszéden és a 2006. őszi rendőrterroron át az ország 2008-as kis híján csődbe rántásáig.

Ludovikás Levente 2012.04.30. 23:25:29

Baloldal Gyurcsány nélkül olyan mint az alkoholmentes sör. A reklámban jókat mondanak róla, aztán mégis mindenki az alkoholosat veszi. Meglásd, holnap a Városligetban az ő roadshowján fognak csáponi a legtöbben

rockjano 2012.04.30. 23:29:15

@Steppenwolf: Most komolyan ki a francot érdekel???

A págium plágium de a helyzetük nem azonos, egyébként nemérdekel arról mond le amiről akar. Még Scmitt sem nagyon érdekel.
Engem az érdekel hogy a mostani kormány hogy bassza el a életemet és a jövőmet. Mert az igazi csődberántás nem 2008-ban volt kispajtás hanem most megy de valami eszméletlen szinten.

Mi kisvállalkozók már a halálunkon vagyunk a magyar gazdaság mit olyan kész, megállt, halott, engem ez érdekel de ez KURVÁRA és szarok mindenki plágiumára...

Steppenwolf 2012.04.30. 23:29:29

@Ludovikás Levente: Bizony, lesz hideg virsli, meleg sör, rögtönzött kommer mauzóleum és 65+-os átlagéletkor. :)

nósumifan 2012.04.30. 23:30:04

"Nem csak azért, mert a szocializmusban divatja volt szellemi háttérmunkásokkal iratni a kamu diplomamunkákat, hogy a papír meglegyen, de ne kerüljön túl sok fáradságba. S nem csak azért sem, mert az egyetemi végzettség és akár a kisdoktori is könnyen jött, könnyen ment, ha volt elég protekció és elég erős gyomor ahhoz, hogy valaki a párt vonalon, vagy baráti alapon okosba' ezt megszerezze."

Saccom szerint a posztoló nem nagyon látta át (életkoránál fogva?), hogyan mentek ezek a dolgok az "átkosban"...

Innen üzenem: sokkal korrektebben, mint manapság.

Már csak a szóhasználat is erre utal: "baráti alapon okosba'..."

És ebben az "adok-kapokban" nem hiszem, hogy lehet győztest hirdetni.

Csak vesztest, illetve veszteseket.

És azok mi vagyunk, a "zemberek"...

Csak sajnálni tudom azokat, bármelyik oldalon, akik most vadul igyekeznek igazolni, melyik volt kisebb bűn.

Azt sem tartom kizártnak, hogy a témában mindkét térfélen lehet még egy-egy adu-ász... Saccom szerint megvan az a szakdolgozat valahol... Jobb, vagy bal oldalon. Ha nem mindkettőn! :-)

Mindenesetre:
- a jobbosoknak üzenem: ha ez most vérlázító, akkor a szarházi, mindkét oldalon eleget "bizonyító" sp miért nem volt az az első perctől kezdve? Most vajon ugyancsak "nyikhaj, semmirekellő, tollforgató terroristák tették a dolgukat, kövér úr???
- balosoknak: "egyik tizenkilenc, másik egy híján húsz."

És ne feledjük: egy-egy ilyen "plágium-buli" kutyatöke ahhoz képest, ha éppen kirabolják az országot.
Méghozzá "okosba'..."

Úgyhogy, kedves barátaim, mindkét oldalon: nincs minek örülni!

Steppenwolf 2012.04.30. 23:36:08

@rockjano: Pedig nem úgy tűnik, mintha annyira szarnál rá. :)

nósumifan 2012.04.30. 23:38:19

@öregmogyi: szemben a szarházi fidesszel, meg a kdnp-vel, igaz, birka barátom???!!!

nósumifan 2012.04.30. 23:43:53

@rockjano: na, ezt nem érti a bégető-kórus. Az ilyeneknek írták ezt a sztorit, amiben gyurcsány is társszerző volt...

mese1 2012.04.30. 23:44:55

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: Azt hiszem a majd nem, sőt teljesen egybe vágó bírálatok, elég bizonyíték, na meg, hogy pont a Gyurcsány dolgozata hiányzik...

nósumifan 2012.04.30. 23:45:50

@Muster Mark: tegyük már mellé az ügynöklistát is... Amit a mai bolsik nagyon nem akarnak! Kicsit fontosabbnak érzem!

nósumifan 2012.04.30. 23:50:08

@Steppenwolf:
Most a bayerzsóti-féle békamenetről beszélsz?
Vagy a Videoton-Fradi meccsről, ahol - persze a hőség miatt - 2500 liter ingyensört osztogattak?

Ezek a k.rva szocik mindenhol ott vannak...

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.04.30. 23:51:15

A kormány sokadik áldozata: meghalt, mielőtt átképezték volna!

Az 51 éves férfinél a tüdő daganatot több, mint 3 éve diagnosztizálták, a napokban meghalt. Története azért érdekes, mert a kormány rendeletei szerint nem volt beteg, pontosabban: rehabilitálhatóvá nyilvánították, és átképzésre küldték.

A tumor diagnosztizálásakor dió nagyságú volt, és nem lehetett műteni, a típusa és az elhelyezkedése miatt. A kemoterápiától minimálisan javult az állapota. Egy évig volt betegállományban, amikor megállapították: munkavégzést nem javasolnak neki. II. csoportos rokkanttá nyilvánította a szakértői bizottság.

2010-ben jött a kötelező felülvizsgálat, ezzel együtt a rokkantakra vonatkozó törvény módosítása is. A felülvizsgálatot végző főorvos a férfit rehabilitálhatónak nyilvánította, áttéve őt III. fokú rokkantsági csoportba. Ettől kezdve a rokkantnyugdíj helyett csak rehabilitációs járadékot kapott, és be kellett jelentkeznie a munkaügyi központnál. Itt felajánlották neki, hogy bár átképzést jelenleg nem tudnak számára biztosítani, de munkakörben elhelyezik. A helyi általános iskolában lett udvaros és mindenes.

A férfi mindössze 3 hónapig tudott dolgozni, mert hirtelen kezdett rosszabbodni az állapota. A kórházban megállapították: a diónyi daganat elérte a 14 cm-t, és még most sem műthető.

Újabb intenzív kemoterápiát kapott, ez már nem javított az állapotán. Annyira legyengült, hogy már szinte az ágyából felkelni sem tudott. A felesége otthagyta a munkahelyét, hogy férjét ápolni és ellátni tudja. Kérték a hivatalokat: a férj kapja vissza a rokkantnyugdíját. Ehhez azonban újabb felülvizsgálatra kellett utaznia. Mikor látták, hogy már tényleg alig él, novemberben megállapították az állapotromlását.

A határozat is megszületett erről. Igen ám, de a határozat kézhezvétele után a Nyugdíjfolyósító először megvonta a rehabilitációs járadékát, ám a rokkantnyugdíjat nem fizette ki. Januártól tehát a házaspár teljes mértékben jövedelem nélkül maradt. A Nyugdíjbiztosító a folyamatos sürgető kérelmekre újabb és újabb szakvizsgálatokról szóló orvosi igazolásokat kéretett be. Március elejére sikerült meggyőződniük arról, hogy a férfi állapota valóban megfelel a felülvizsgálatot végző szakértői véleménynek. Ám rokkantnyugdíjat még akkor sem kapott.

Hány tragédia kell még nektek nyavalyás bóvlisták?

es2300 2012.04.30. 23:52:26

jezusom elkepesztoek vagytok ahogy nem tudtok tullepni ezen a primitiv megkozelitesen, ki a faszt erdekel gyf sp ezek bazmeg az alkalmazottaink, ha szarul vegzik a munkajukat, lopnak, csalnak, hazudnak ti megveditek, mert azt hiszitek azt kell pedig megegyszer mondom, a politikusok a ti alkalmazottaitok, beosztottak ertitek, egy melos akinek ki kellene hajtania a belet erted, ehelyett a tiedet tapossa ki, ti meg itt mentegetitek oket, relativizaltok, mericskeltek hat megall az eszem

nósumifan 2012.04.30. 23:54:57

@es2300: sajnos erről van szó. Idáig jutottunk.

Amidazophen 2012.04.30. 23:58:26

Ha valaki ir egy diplomamunkát, és egy picit, egy egészen picit is igényes magára, egy példányt akkor is eltesz magának, ha - mint a régi világban az általános volt - a gépelt szöveget azon javitotta! Nem hiszem, hogy értelmiségi ember a saját fontos kézirataiból legalább egy példányt nem őriz meg gondosan! (Vagy akkor nem is értelmiségi...)

Persze lehet azt mondani, hogy egy lakástűz, meg... de hadd ne adjak tippeket másoknak, GyF-nek ez már úgyis késő.

A gyanu Gyurcsánnyal szemben óráról órára nő, amig nem produkál kéziratot. Ebben a meccsben vele szemben Orbán magasan nyerésre áll.

Tehát: lássuk a dolgozat valamilyen formáját, hogy össze lehessen hasonlitani a korábbi sógor korábbi munkájával. Ha nincs meg, az már nagyon erős gyanu - de sajnos semmi több, ezzel még nem lehet igazán mit kezdeni.

Egyébként meg Öszöd óta miért is kellene egyetlen szavát is elhinni???
______________________________

Na még valamit: rebesgetik, hogy a kézirat a fidesznél van. Én nem hiszem, mert akkor már rég kipakolták volna.

Flúgatlan 2012.05.01. 00:07:55

"A szocialista párt ennél többet sem remélhetett volna. ..."

OK, most épp Schmitt és Gyurcsány bukott le azon, hogy "kedvezményezett" helyzetből szereztek diplomát/kisdoktorit. Ez épp most jó az MSZP-nek, mert egyik se az MSZP mostani tagja.

Csakhogy.... Schmitt annak idején inkább volt a szocialista vonal pártfogoltja, mint a mai kormány elődjeié (hülye is volt a Fidesz, hogy funkciót bízott rá), Gyurcsány meg kifejezetten a Kádár-rendszer kedvezményezettje volt. Biztos ma is vannak sumák diplomák, de a Kádár-rendszerben ez sokkal iparszerűbben ment. (Felnőtt voltam akkor is már, tudom, miről beszélek.) Bár a mai Fideszben is sajnálatosan sok egykori MSZMP-s van, de szerintem e téren még mindig az MSZP vezet.

Úgyhogy most örülhetnek, hogy két "ellenfelük" ki lett iktatva, de ha folytatódik a papírok átnézése, igen sok MSZP-vezetőről derülhet ki valami hasonló disznóság. Szóval, nem biztos, hogy annyira jó ez a helyzet az MSZP-nek. (Amit cseppet se bánok. De persze, bukjanak le a Fideszes csalók is, csak szerintem ők kevesebben vannak.)

nósumifan 2012.05.01. 00:08:43

@Amidazophen:
"Nem hiszem, hogy értelmiségi ember a saját fontos kézirataiból legalább egy példányt nem őriz meg gondosan! (Vagy akkor nem is értelmiségi...)"

Akkor én most ünnepélyesen lemondok értelmiségi mivoltomról. Mert nincs meg egyik diplomamunkám sem. Sem a gépészmérnöki, sem a külkereskedői...

"Ebben a meccsben vele szemben Orbán magasan nyerésre áll."

Akkor mégiscsak ő rendelte meg ezt a sztorit?

"Egyébként meg Öszöd óta miért is kellene egyetlen szavát is elhinni???"

Egyébként azóta, hogy orbán '98-ban bejelentette, hogy megfigyelték, "miért is kellene egyetlen szavát is elhinni???"

És hidd el, tudnék még orbánt idézni, nem keveset, ami idevág, Akár a múlt hétről is...

"Na még valamit: rebesgetik, hogy a kézirat a fidesznél van. Én nem hiszem, mert akkor már rég kipakolták volna."

Várd ki a végét. Azért ez a sztori ennél jobban meg van komponálva...

komplikato 2012.05.01. 00:10:00

@rockjano: "Szerintem GyF már elég régen partvonalon kívül van."

Nem eléggé, több vizet zavar jelenleg is, mint egy Exxon Valdez szintű olajfolt. Lásd még a poszt eleje ...

@apoa: "sikeres állami és sportdiplomata volt."

De még milyen "sikeres", jól elintézte a los angeles-i olimpiát is, meg a kanadaiak is olcsón megúszták a golf leckékkel.

nósumifan 2012.05.01. 00:16:14

@komplikato:
Vicc:
"Két sperma veszekszik. Egyszer csak azt mondja az egyik:
- Jól van, hagyjuk már! Inkább béküljünk ki!
- Nem békülök!!!
- Miért?
- Mert g.ci vagy!!!

(Bocs...)

komplikato 2012.05.01. 00:16:53

@Muster Mark: "Aki csalt, azt lecsukni 5 évre plusz örökre eltiltani minden politikai tevékenységtől."

Igen életszerű egy olyan országban ahol a lakosság jelentős része vagy önszántából vagy választási lehetőség hiányában adót csal. Ahol a BKV utasok 40%-a bliccel. Ahol a politikai pártok hívei azon versenyeznek, hogy a másik fél mennyivel lopott vagy hazudott többet Ahol olyan emberek lehetnek szabadlábon akiknek több tucat cége dőlt be vagy szűnt meg száz milliós vagy milliárdos járulék és adótartózásokkal. Ahol alvállalkozókat ki nem fizető milliárdosok tobzódhatnak. Ahol valaki olajszőkítéses múlttal, meg pár gyanús hullával a háta mögött belügy miniszter lehet.

Félre értés elkerülése végett várom azt a pillanatot amikor MINDRE a sitten rohad a műanyag lakat. De nem a jelenlegi társadalmi berendezkedési modellben lesz az tuti.

öregmogyi 2012.05.01. 00:16:57

@rockjano: a Közgépről, és úgy általában a fideszes osztogatásról: a Fidesz legalább magyarokat pénzel, és nem Strabagot, Alstom-ot, Joav Blumokat. És nem az oroszoknak próbálja átjátszani a MOL-t (az OMV segítségével)

Ez a rohadtnagy különbség a két párt korrupciója között! Mi mindkettőből kimaradunk, de példul közben a Közgép egy világszínvonalú társaság lesz, és nem a Strabag hízik a magyar adófizetők pénzén.

Gyurcsányék egyszer bíztak nagy lóvét magyar cégre. Az M0 híd építésénél. Csődbe is vitték.

komplikato 2012.05.01. 00:26:37

@öregmogyi: Ez egy elég populista szöveg nem? Ugyan is egyikünk sem láthat bele dolgokba, szóval nem tudom a Strabagban mennyi valód magyar tulajdon van, hány magyarnak nyújt munkát, hány telephelye van, stb. Arra gondolok, hogy pl. egy közismerten "magyar" üzletláncról hallottam nemrég, hogy egyik fő tulajdonos benne jó ázsiai ember, de a propagandában nem ezt hallani. A másik meg az milyen amikor X magyar cég megnyeri a tendert (persze szokásos módon bugázott pályázattal) aztán kiadja Y cégnek, mondjuk Y legyen francia, osztrák vagy lengyel cég, akik meg kiadják Z-nek, aki megint egy magyar cég. na ezek azok a dolgok amiket nem lát át egyszerű polgár mint én.

villamos alóli kacaj 2012.05.01. 00:27:49

@öregmogyi:
Ilyen alanyok kellenek Cipollának.

nósumifan 2012.05.01. 00:28:11

@öregmogyi: "a Fidesz legalább magyarokat pénzel"

Kicsit át vagyol b.szva... Olvasd csak lelkesen:

"Az elmúlt hétvégén Budapesten tárgyalt George E. Birnbaum és Arthur Finkelstein, amerikai választási szakember. Az Index információi szerint a Republikánus Párt két tanácsadója rendszeresen felbukkan a magyar fővárosban, mert már évek óta dolgoznak a Fidesz agytrösztjének.
george birnbaum

A Birnbaum-cég, a GEB International weboldala azt állítja, hogy 2008-ban, még az ellenzéki időszak alatt jött létre a kapcsolat a Fidesszel. 2010-ben pedig, miközben a régióban bedolgoztak a cseh ODS, és Petr Necas győztes kampányába, Budapesten is a GEB „csapatának stratégiai szolgáltatásit használták, és segítségükkel Orbán Viktor megszerezte a miniszterelnöki posztot, pártja pedig a parlament kétharmados többségét”. A GEB nyitóoldalán Magyarországgal kapcsolatban országgyűlési és önkormányzati választásokat, valamint népszavazásokat is felsorolnak azok között a nemzetközi választási események között, amelyekhez a cégnek és tulajdonosának, Birnbaumnak köze volt.

Úgy tudjuk, hogy az utóbbi időben már nem a Fidesz áll közvetlen kapcsolatban a tanácsadókkal, hanem a hárommilliárdos tanácsadói szerződéssel ellátott Századvég-csoport és Habony Árpád, a miniszterelnök belső tanácsadója.

Szalay-Bobrovniczky Kristóf, a Századvég Alapítvány elnökhelyettese a Birnbaumék szerepvállalására vonatkozó kérdésre korábban azt mondta az Indexnek, hogy a csoport természetesen dolgozik háttértanácsadókkal, egyetemekkel, kutatóintézetekkel, privát tanácsadó-társaságokkal, több ilyen is létezik, és köztük vannak amerikaiak is.

Birnbaum számos kongresszusi választáson dolgozott az Egyesült Államokban, mielőtt 1998-ban Izraelbe költözött, ahol Benjamin Netanjahu tanácsadója, majd miniszterelnöki kabinetfőnöke lett. Később az amerikai és izraeli tapasztalatokat felhasználva a konzervatív Arthur Finkelsteinnel közösen kezdtek tanácsadói feladatokat vállalni, és közösen léptek ki a politikai tanácsadók nemzetközi piacára, ahol többek között Ausztriában, Szerbiában és Albániában tudtak eredményeket felmutatni.

Finkelstein, aki az Egyesült Államokban is nagy feltűnést keltett azzal, hogy konzervatív politikai tanácsadói múltja ellenére 2005-ben polgári házassággal legalizálta több évtizrdes homoszexuális kapcsolatát, életrajzában azt állítja, jelentős szerepe volt abban, hogy a 90-es években felívelt George Pataki karrierje. Érdekes egybeesés, hogy New York állam korábbi magyar származású kormányzója látja el január óta a Századvég tanácsadó-testületnek elnöki tisztét."

Tetszik?

"a Közgép egy világszínvonalú társaság lesz"

Hát Al Capone bármelyik cégét veri már most is!

És ez jó neked?
Mert nekem nagyon nem! És így vagyunk ezzel még sokmillióan!

zembertelen 2012.05.01. 00:34:01

Tényleg, ha saját maga írja a "Balatonfelvidék szőlői" vagy mi a szösz dolgozatot, akkor minden másképp alakul!

Kihaennem00 2012.05.01. 00:34:14

Nem, ennek az ügynek a fidesz a nyertese. Rúghattak egyet gyurcsányba, de ami fontosabb kiváló ügy a terelésre, hiszen napok óta a szakdolgozattal van mindenki elfoglalva, nem pedig azzal, hogy az adócsökkentés kormánya a héten hány új adót jelentett be, vagy hogy a költségvetés lassan 2 hetente megbukik. Erről szól a történet, nem pedig arról, hogy a félkegyelmű plagizált-e vagy sem. Arról már nem is beszélve, hogy még hány nagy tudású politikusról kerülhetnének elő érdekes dolgok.

G_Norton 2012.05.01. 00:34:17

@apoa: Khmm.

Schmitt az egyik legnagyobb genyó volt az előző rendszerben, tulajdonképp ő maga volt a kádárizmus.

Érdemes utánaolvasni, hogy az olimpiai aranyát hogyan szerezte. Pepe Reina sem kiabálja világgá, hogy világbajnok lett Spanyolország színeiben, mert egy meccsükön sem lépett pályára. Na Schmitt ugyanilyen.

A további sikereit a seggnyalásának köszönhette, semmi másnak. Véleményem szerint ügynök is volt. Nem véletlenül lett ő a köztársasági elnök, szolgalelkű barom volt mindig is, ne legyenek illúzióink.

Ugyanakkor Gyurcsány most rendesen tökönlőtte magát, ideje lenne megszűnnie politikailag, még mielőtt jobban belegabalyodik.

komplikato 2012.05.01. 00:43:46

@Kihaennem00: Nem beszélve a fasza új munka törvény könyv "bővítésekről", ami már nyáron életbe lép, amivel indoklás nélkül bárki kirúgható, ami okán nem kell fizetni pótlékot éjszakára vagy hétvégére és sok más nyalánkság. De ház ezek nem fontos dolgok. :D

öregmogyi 2012.05.01. 00:51:19

@Kihaennem00: ehhez a sok adóhoz annyit, hogy a fidesz nagyon jól csinálja! Úgy sarcolja meg a tömegeket, hogy közben mindenkitől csak morzsákat kér, amit ki fogsz fizetni.
A SZJA-val mindenki csalt! (az a pár hülye tartotta el az országot, aki nem tudott csalni) Aki régebben a magasabb kulcsba esett az mégjobban titkolta a jövedelmét. A Fidesz végre belátta, hogy egy ilyen szánalmas adómorálú országban csakis a fogyasztás (áfa) felől érdemes adóztatni. És azért vannak újabb és újabb adók, mert az EU nem engedi, hogy az ÁFÁval differenciálják a terhet. Ezért külön kis adókat aggatnak a termékekre és ezzel imitálják az ÁFÁt, Szerintem óriási ötlet! Ugyanis egy politikus akkor vezet jól egy országot, ha az emberek nem lázadoznak a konkrét sarcok ellen (pl 300Ft vizitdíj), hanem észrevétlenül fizetgetik a csip-csup összegeket. Sajnos mi ilyen nép vagyunk. És aki skandináv típusú adómorált vár el tőlünk, az politikailag meg fog bukni. Azt kell elvárni a tömegektől, amit lázongás nélkül fizet. Persze Csótányék benne voltak a vizitdíj-automata bizniszben... mint anno az autópálya bódékkal is ez a pancser komcsi brigád árasztotta el az országot. (fölöslegesen, hisz pár kamera kiváltotta a sok bódét és embert) Azt nem bírom a komcsikban, hogy olyan dolgokból próbálnak korrupt pénzt keresni, ami árt az országnak, és idegesíti az embereket.

nósumifan 2012.05.01. 01:06:37

@öregmogyi: menthetetlen vagy...

"Szerintem óriási ötlet! ...az emberek nem lázadoznak a konkrét sarcok ellen (pl 300Ft vizitdíj), hanem észrevétlenül fizetgetik a csip-csup összegeket"

Szerintem is óriási ötlet!!! Igaz, a vizitdíjat akkor kellett fizetned, ha dolgod volt az orvosnál. (Ezt hívod konkrét sarcnak...) Most meg csengethetsz, amikor megkapod a fizetésedet... Nem hiszem el, hogy van olyan hülye, aki örül ennek! Kivéve, ha megfizetik érte!!!

"Persze Csótányék benne voltak a vizitdíj-automata bizniszben... mint anno az autópálya bódékkal is ez a pancser komcsi brigád árasztotta el az országot."

Ökörkörös! Emlékszel még a dojcstomi-féle belépőkapukra??? Amit egy percig nem használtak? És arra, hogy hány milliárdba fájt az a tetves népszavazás, ami elkaszálta a vizitdíjat? Nem hiszem, hogy magadnál vagy!

"Azt nem bírom a komcsikban, hogy olyan dolgokból próbálnak korrupt pénzt keresni, ami árt az országnak, és idegesíti az embereket."

Na, ebben egyetértünk! Ezért kéne minél gyorsabban elhúznia ennek a gengszter-társaságnak! Mert ezeknél komcsibbakat még nem cipelt ez az ország a hátán!!! És náluk korruptabb pénzeket még senki sem szedett!

De ha ennek örülsz, szerintem dobd fel a jövedelmed 25%-át nekik! Az már felérhet egy orgazmussal is, igaz?
Neked...

És akkor lennél igaz kommunista te is!!!

nósumifan 2012.05.01. 01:11:04

@komplikato: ...és úgy fest: nem a mi életünkben. Sajnos.
Bár én már annak is örülnék, ha csak partvonalon kívülre kerülnének.
Inkább éljenek a rabolt lóvéjukból, mint az én pénzemen a sitten!

rockjano 2012.05.01. 01:11:12

@öregmogyi: Alapvető tévedés

A Közgép nem lesz semmi, minden lóvé el fog folyni a megfelelő zsebekbe..láttubk már ilyet ugye az első Orbán kormány alatt...Ezüsthajó ... Happy End ... Vegyépszer...hol vannak ezek már (és hol a lóvé)???

Ez egy alapvető jobbos tévedés hogy korrupt mindenki de legalább magyar vállakozásnak adjuk.

Először is nincs olyan hogy magyar vállalkozás, akárki kezében lehet akármi..

A másik a magam részéről még mindig szíveseben látok nagy magyar cégeket külföldiek kezében mint ún. hazaiban. Persze ők sem szentek ott is a profitról szól minden de egy olyan kultúrából jöttek ahol még nem lehet mindent megcsinálni.

A magyar tulajnál nincsenek határok. Mi egy közép-ázsiai nép vagyunk ottani mentalitással ...

Camappa 2012.05.01. 01:11:22

"Ha kiderül, hogy Gyurcsány szakdolgozata is plágium, a szocialisták járnak a legjobban. Évek óta azzal küzd a párt, hogy Gyurcsányon tovább lépjen. De nem tud, vagy nem akar, vagy nem képes rá."

Ez most komoly? Ettől nem fog jól járni az MSZP. Az MSZP ugyanis már 10 éve is halott volt és most még merevebb, mint valaha. Gyurcsány bukása ezen nem változtat. Az MSZP meg fog szűnni, mert a kulcsemberei elhasználódtak, hiteltelenek, a vezetés pedig korhadt és kapzsi, ezáltal hasznavehetetlen.

Ha ez az MSZP, a jelenlegi emberekkel képes lesz újra népes tábort építeni, akkor biztos leszek benne, hogy el kell végleg húznom ebből az országból.

Kandabula 2012.05.01. 01:20:25

Ki nem szarja le, hogy mi van a Gyurcsány dolgozatával? Itten tisztelt államelnökünk sumákságáról volt szó, a nemzet betontiszta képviselőjéről, a magyar nemzet erkölcsi tisztaságának szobráról. Fogalmam sincs, hogy GYF ügyében mi az igazság. OV tokaji ügyében meg már tudjuk.

Lencsés lstván 2012.05.01. 02:24:58

@rockjano: Schmitt Pál . Tanuld meg rendesen leírni , anonim ! Addig nem reagálok !
@endike: Tanulj meg írni , te hülye anonim ! A magyarokat meg ne gúnyold te sötét !
@rockjano: "Scmitt" második nekifutásra sem sikerült.
@Muster Mark: Speciel egyetértünk . Hogy bírtad ki zsidózás nélkül ?
@Amidazophen: "A gyanu Gyurcsánnyal szemben óráról órára nő, amig nem produkál kéziratot" - írógéppel írta.
@zembertelen: "Tényleg, ha saját maga írja a "Balatonfelvidék szőlői" vagy mi a szösz dolgozatot, akkor minden másképp alakul!" :-))

Lencsés lstván 2012.05.01. 02:26:17

@Kandabula: "OV tokaji ügyében meg már tudjuk." - nemisvolttaggyűlés

rockjano 2012.05.01. 02:26:42

@Lencsés lstván: Smittttt pali SchhhmdtrrttPali schhhmmmnnn... nem megy na...mit tegyek .-))))

Egyáltalán kiről van szó????

Kandabula 2012.05.01. 02:53:48

@Lencsés lstván: Te az igazi Lencsés vagy? Csakkérdem.

gerdo 2012.05.01. 03:06:17

Az egesz ugy majdhogynem lenyegtelen. Gyurcsany egy politikai hulla volt idaig is. A fidesz tartotta eletben, hogy amikor elmuttnyocevezik, akkor az a kormanyzasuk elso honapja utan is hitelesnek tunjon. (Sok baromnak az is volt, sot meg ma is az.)

A szocialistaknak ebbol zero profitjuk lesz, mert a tehetetlen idiotak keptelenek voltak kirakni a Gyurcsany szuret: a feri KILEPETT. Fontos kulonbseg. Egy lopott diplomamunkatol nem fog megvaltozni a part,a tagsag hozzaallasa. Az mszp halott, gyurcsannyal egyutt hunytak el.

bencebacsi1 2012.05.01. 03:59:41

Semmiképp nem szeretném Gyurcsány Ferencet védeni, de az igazságot mindenképp...
Schmitt Pál esetében csupán azért hittem el az ellene felhozott plágiumvádat, mert szépen egymás mellett megtekinthető volt a disszertációjából kiollózott számos oldal és a forrásként felhasznált eredeti anyag. Pálcát viszont nem ezért törtem felette, hanem az utána következő hazudozás miatt.
Vajon ez történt-e Gy.F. esetében is? Nem úgy tűnik. Elolvastam az MNO cikkét és végig néztem a Célpontot is. Először megszakítás nélkül, aztán még kétszer végigpörgettem. A műsor, szokásához híven, rengeteg, a tárgyhoz nem tartozó információt közöl, amik csak arra jók, hogy megerősítsék a hitünket: Ez az ember csak bűnös lehet. Ilyen például a KISZ-titkári állása, a gyurcsányelvtársazás, fletózás stb. Ugyanakkor, sem ebben a cikkben, sem a műsorban nem mutatnak be egyetlen oldalt sem Rozs Szabolcs dolgozatából. A Célpontban is elismerik, hogy nemcsak Gy.F., hanem R.Zs. dolgozata is eltűnt, az R.Zs.-vel készült interjú során pedig nem mutatta be a saját példányát. A Célpontban 16:59-nél ennek ellenére bemutatják egy szakdolgozatnak látszó tárgy külső és belső borítóját Rozs Ferenc nevével és "Szakdolgozat 1980" felirattal. Ha nincs meg ennek a dolgozatnak egyetlen példánya sem (ha meglenne, akkor feltárták volna a tartalmát is), úgy bizonyított, hogy a Hír TV csalást követett el, hamis bizonyíték bemutatásával. Szintén nem állja meg helyét bizonyítékként az úgynevezett "rekonstrukció" a Gy.F. dolgozatára adott adjunktusi értékelés és R.Zs. dolgozatának összevetése által, mivel, ha egyszer a Hír TV munkatársai vagy bárki más számára sem hozzáférhető R.Zs. dolgozata, akkor az összevetésre sem lehetett lehetőség. Persze, ha esetleg a nyilvánosság számára elérhetővé válnak R.Zs. szakdolgozatának oldalai, az invalidálja a fenti felvetéseket, de ez egyelőre nem történt meg. Az MTV híradója által bemutatott Rozs néni egy (ahogy ők nevezték) munkapéldányt lobogtatott meg R.Zs. szakdolgozatából, ami nem keménykötéses, csak néhány gépelt oldal egy műanyag "bugyiba" rendezve. Ezek szerint, már két példány is van, de érdekes módon, egyikről sem sikerült másolatot készíteni és bemutatni a nyilvánosság számára.
Mi lehet még itt, ami Gyurcsány Ferenc bűnösségét bizonyítja? Hát, bizony, hogy pont ez a két szakdolgozat tűnt el. Esetleg, nem a Hír TV munkatársai tüntették el véletlenül? Látható, hogy megy nekik az engedély nélküli forgatás is rejtett kamerával (merthogy, mint tudjuk, rejtett kamerával szabad engedély nélkül forgatni), akkor biztos ezt is megoldották valahogy. Aztán ott van az is, hogy Gy.F. csak hebegett-habogott a 24 évvel ezelőtti szakdolgozata elkészítésének körülményeivel kapcsolatban. Nos, én most megpróbáltam visszaemlékezni a mindössze két (2) évvel ezelőtt írt főiskolai szakdolgozatomra. Az alaptéma egyből eszembe jutott, de a címen már komolyan gondolkoznom kellett. Arról, hogy konkrétan milyen forrásokat felhasználva és milyen tematika szerint haladtam, már abszolút nem emlékeztem. Az iromány egyébként megvan az egyik polcomon, le tudtam ellenőrizni. Vajon kell-e ilyesmikre emlékezni 24 év után?...
Konklúzió: Álláspontom szerint, Gyurcsány Ferenc lehet akár bűnös is és vétlen is, mert az ellene indított lejárató kampányban feltárt "tények" nem bizonyítanak semmit. Viszont, az a tény (idézőjelek nélkül), hogy hamis bizonyítékok és hamis összefüggések bemutatásával próbálják meg (úgy tűnik, sikeresen) lejáratni, számomra mindenképp áldozattá teszi.

röhögő 2012.05.01. 04:15:39

@bencebacsi1: Jogos. Deazért hogy két szakdolgozatból nincs meg egyik sem, azért kissé szagos. Ez nem változtat azon hogy a jobboldalnak semmiféle bizonyítéka nincs, csak vádaskodik.

bencebacsi1 2012.05.01. 04:18:28

Igen, az én mondandómnak is ez volt a lényege.

igazi Lencsés István (törölt) 2012.05.01. 04:27:31

@Kandabula: Igen, én az igazi Lencsés István vagyok. :-))

kajagugu 2012.05.01. 04:59:16

@Kandabula: Te az igazi Kandabula vagy? Hol a szakdolgozatod?

kajagugu 2012.05.01. 05:03:27

@bencebacsi1: Ühüm. De elterelö kampánynak jó az egész...Sajnos.

nemecsek ernő áruló 2012.05.01. 05:57:57

Komolyan van olyan ember, aki elhiszi, hogy aki már eddig is Gyurcsányra szavazott volna, az ez után nem fog?

Rossz az időzítés, fiúk! Meg kellett volna várni, míg Fletó valami pozíciót is betölt, mert jelenleg a DK egyszerű parlamentbe jutása is annulálni fogja az egészet! Szar dolog, hogy ezt nekem kell elmondanom nektek.

Pontos 2012.05.01. 06:37:32

"Nem csak azért, mert a szocializmusban divatja volt szellemi háttérmunkásokkal iratni a kamu diplomamunkákat, hogy a papír meglegyen, de ne kerüljön túl sok fáradságba."
E most se ment ki a divatból.

Egyébként Fletó már rég partvonalon túl van.

durcás 2012.05.01. 06:39:24

@rockjano: Ott sokkal nagyobb a rend és a szabályozottság!! Mármint Közép-Ázsiában. De már nem kell sokáig várni, hogy mi is "ott" legyünk!! :((

mese1 2012.05.01. 06:47:53

@röhögő: Na-na, azért a bírálatok nagyon egybe vágnak...

töreki 2012.05.01. 08:48:25

Mióta áldozat a köztörvényes bűnöző, lakhely áruló? Egész életében a napfényes oldalon urizált és ha netán ki is kerül a parlamentből akkor is mint marci a hevesen fogja "tengetni" az életét a rabolt vagyonnal! Áldozat a Magyar nép akit kirabolt!

torsokos 2012.05.01. 08:48:27

"...1848 szeptemberében a Csepel szigetén állomásozó nemzetőrök parancsnoka, egy fiatal és még ismeretlen őrnagy – név szerint Görgey Artúr – kivégeztette az ország egyik leggazdagabb arisztokrata családjának rettegett hatalmú sarját, gróf Zichy Ödönt. A hazaáruló gróf kocsijában talált kincsek, köztük néhány nagy értékű gyémánt sorsa, hosszú időn át foglalkoztatta a nemzet politizáló közvéleményét. A debreceni országgyűlés képviselőinek egy csoportja a Honvédelmi Bizottmány legradikálisabb tagját, Madarász Lászlót vádolta az elkobzott vagyon hűtlen kezelésével.
De vajon igaz volt-e a vád, amelyet a vádlók is inkább hangulatkeltéssel támasztottak alá, nem kézzelfogható bizonyítékokkal? S ha nem volt igaz, miért nem tudott Madarász hatékonyabban védekezni? És Kossuth miért nem állt ki nehéz küzdelmeinek hűséges támogatója mellett? Vagy lehet, hogy a gyémántoknál sokszorta nagyobb értékek forogtak kockán..."

Énvezettem? · http://envezettem.blog.hu 2012.05.01. 09:04:20

@nósumifan: A blogíró látta, tapasztalta, hogyan is mennek a dolgok az átkosban... Sajnos.

bruhahahahihihi 2012.05.01. 09:29:18

A RÉMHÍR TV SZARJAI IS NEM EL LESZNEK SZÁMOLTATVA HANEM LE LESZ SZÁMOLVA VELÜK!!!!!!!!!!!!!!! a LISTA MÁR GYŰLIK.. hehehehe
.(mert egyszer és hamarosan vége az Orbán korszaknak és elindul a LESZÁMOLÁS !!!!!!!!)

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.01. 10:16:33

S.Pál az ország első embere-FIDESZES- volt aki lopott, csalt, hazudott. Gyurcsány egy bukott ember, csak a dakota rúg döglött lóba!
Eközben hova tűnik a hírekből a fideszes szarháziság, Orbán Viktor be nem vallott házátalakítása? Hol van Ángyán József állítása, amelyet Budai Gyula sem cáfol, miszerint az állami földek 77 százalékát fideszes figurák kapják? Hol a Közgép-Simicska-sztori? Hol az adóemelés tételeinek tisztázása, hogy mindez mennyi terhet rak majd a családokra?
Miért vagyunk szégyenszemre bóvli kategória, miért drága az euro és a benzin, miért keresnek jól a fideszes seggnyalók...stb...stb.
Ezekről kéne beszélni az orbáni diktatúrában!

M_Runcájsz 2012.05.01. 10:29:46

Elsők között, aki odateszi a cikkben a HA szót. Merthogy oly gyorsan lett összevarázsolva ezen kommunikációs kis kompozíció a fidesz-hírtv részéről, hogy nem figyelhetnek mindenre...
pl. hogy Gyurcsány szakdolgozatait egy fideszes önkormányzati képviselő őrizte az iskolában.
Onnan lenne meg a hírtévének a bírálat? És ha bírálat van, akkor ott a szakdolgozat is?

Könnyen lehet itt még visszapofon.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.01. 11:01:57

"Hanem arról, hogy valaki eléggé képzett ahhoz, hogy bonyolult társadalmi és gazdasági problémákat a megfelelő hozzáértéssel és empátiával tudja-e majd kezelni akkor, amikor mind a hozzáértésre, mind a két lábbal a földön állásra, mind az empátiára szüksége lesz."

No, itt van mindjárt Zagyva Gyula. Jobbik, villanyszerelő. Ki mondja, hogy nincs nála szakértelem és empátia? Pontosan annyi van, mint amennyi egy IQ-defektes baromhoz illik. :D

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.01. 11:03:15

Gyurcsány nem vezéráldozat a leendő győzelem érdekében, hanem egy leütött gyalog. :)

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2012.05.01. 11:24:05

Emberek! Nem unjátok még ezt a szakdolgozatosdit? Az idióta jobboldal most keresgél, hárha Gyurcsány háza táján sincs minden rendeben, de nagyvonalúan figyelmen kívül hagyja, hogy egy szakdolgozat és egy doktori egészen más! Gyurcsányt már amúgy is hazugnak, csalónak bélyegezték, 2006 óta rajta a bélyeg, mit tesz még ehhez hozzá ma egy hajánál fogva előrángatott szakdolgozat, Ennyire hülyék vagytok,jobberek?

párnalárva 2012.05.01. 11:39:14

Gyurcsányi a valaha Mo.-n élt legkártékonyabb politikus. Mindenkin túltesz, pedig igen erős a mezőny.
A döbbenet nem az hogy ez a patkány aki milliárdokkal lopta meg az országot amiért felelőséget vállalt plagizált, hanem hogy még életben van egyáltalán.
Jobb helyeken már sokkal kevesebbért is karóba húztak embereket.
Remélem egyszer lesz vki elég tökös hozzá hogy fejbe lője ezt a férget.

ÁLOM.politika 2012.05.01. 12:13:26

Ha már szakdolgozatok! én épp most írom a sajátomat, amit remélem megőriz a levéltár:)
Szóval, akinek ideje engedi kérem töltse ki a szakdolgozatomhoz kapcsolódó kérdőívet. Téma: Politikai márkaérték Magyarországon

docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGdVSE9BdnJBT05RSWEwak00cy1lemc6MQ&fb_source=message

köszönöm!

Kandabula 2012.05.01. 12:54:25

@kajagugu: papírrepülőket hajtogattam a lapjaiból, a kemény fedele most a gyúródeszkánk. De légycsapónak is jó.

tisztakéz · http://netes.8x.hu/ 2012.05.01. 19:44:08

Gyurcsány sajnos soha nem mond le. Jó vastag bőr van a képén!!!!!

Kandabula 2012.05.06. 01:41:15

@tisztakéz: miről kéne, hogy lemondjon?

2012.05.07. 20:22:57

@komplikato: A Strabag egy német cég 100%-ban amit évtizedekkel ezelőtt alapítottak. Munkát pedig csak közvetve biztosítanak, mert mindent alvállalkozókkal végeztetnek. Egy ezer fős Strabag építkezésen kb. 20 fő a strabagos alkalmazott a többi alvállalkozó, az a 20 is építésvezető, művezető meg titkárnő! Tudom, mert dolgoztam strabagos építkezésen.
süti beállítások módosítása