HTML

Énvezettem?

Minden amitől két másodperc alatt 300 atmoszférára felmegy az agyvizem a Macskafogó "Én vezettem??" szemszögéből nézve...

Friss topikok

  • nu pagagyí: Ostoba gondolat. A parlament bojkottja is eszköz lehet egy képviselő kezében. Különben is, választ... (2018.12.30. 15:54) Igazolatlan hiányzást a parlamentbe!
  • Online Távmunkás: Nincs kognitív disszonancia, a fideszes nyugdíjasok unokáit elrabolta a gonosz Brüsszel... (2018.03.31. 17:24) Erzsébet utalvány vagy unoka
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A magyar ellentét más. 2 fő tengely van: - nemzeti vagy idegen, - kapitalizmus vagy harmadik út.... (2017.12.18. 14:35) A Fidesz hármas ellenállása
  • É2I: Mondjuk ennyi. Csak ezt ugye nem hangoztatják ebben a fene nagy felbuzdulásban. Se gyártói kapaci... (2017.09.11. 12:40) Megújuló erőforrás, ugyanaz a hiba
  • fehérfarkas: Sem a kereszténység, sem az Iszlám vallás nem másik kírtásáról, legyilkolásáról szólnak, hanem eze... (2014.10.04. 22:51) A vallás vége

Gépház jelenti: tudatos távolságtartás

2013-ápr-30 | 119. nap |  Énvezettem?

Régóta nem írtam, s volt-van rá okom elég. Sok a munka, mint azt előzőleg is jeleztem. Nem csak a saját projektjeim, ahol sokmilliárdos fejlesztéseket kell végrehajtanunk, telepedett rá a belső szellemi erőforrásokra. Úgy döntöttem, hogy a karrieremre is ráfér egy kis fényezés. S bár arra számítottam, hogy hosszútávú részlegvezetői ambícióimat majd csak kemény küzdelmek árán tudom elérni, mint utólag kiderült, nyitott ajtókon dörömböltem. A rendszerben nincs ellenállás, csak időbe telik mindent elérni.

Aztán sikerrel végighajtottam magam a Mass Effect 3 multiplayer challenge-én is, vagyis sikerült a "Best of the Best" cimkét is megszereznem. Ehhez nagyjából 600 játékóra kellett, 1500 játék és folyamatos fogcsikorgatás... De megérte. Közben sikerrel végigjátszottam az Assassin's Creed III-at is. Most a Sleeping Dogs van soron.

Beindult a zene történet is. Nem gondoltam volna soha, hogy a dob programozás ennyi időt és energiát tud kivenni az emberből. Főleg akkor, ha valaki egy komoly dobos teljesítményét probálja meg digitalizálni régi felvételek alapján. Egy olyan dobosét, aki nem használ egy ütemnyi ritmust kétszer...

De legfőképpen azért nem írtam, mert kevés vagy akár semmi értelmét nem láttam annak, hogy a billentyűzetet koptassam. Az ország elindult és töretlenül halad tovább egy olyan úton, amelyet lehet, hogy a legjobb szándékok vezérelnek, de amely nem fölfele vezet, de még csak nem is vízszintes.

Szinte minden, amit fontosnak tartok, visszafelé fejlődik kishazánkban. Kevésbé vagyunk egyenlőek — gazdaságilag, jogilag, a törvény előtt —, kevésbé vagyunk szabadok, és egyre kevésbé számít, hogy mit gondolnak, mondanak az ország dolgai miatt aggódó polgárok. S mindez akkor, amikor az egyetlen, magát polgárinak mondott párt kezében vagy egy történelmi vagy történelminek kikiáltott lehetőség.

Így nem maradt más, mint a távolságtartás.

A szünet után megint folytatom a posztolást, de kevésbé intenzíven, mint előtte. Hiszen tényleg csak meleg billentyűzet (a meleg levegő helyett) az eredménye...

Énvezettem? 

Címkék: zene politika gépház játék társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://envezettem.blog.hu/api/trackback/id/tr565254042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akocsis · http://akocsis.blog.hu 2013.05.02. 15:11:14

Gratuláció a karrier fényezéshez!

(Ps. a blogom címe megváltozott, légy szíves frissítsd)
süti beállítások módosítása