HTML

Énvezettem?

Minden amitől két másodperc alatt 300 atmoszférára felmegy az agyvizem a Macskafogó "Én vezettem??" szemszögéből nézve...

Friss topikok

  • nu pagagyí: Ostoba gondolat. A parlament bojkottja is eszköz lehet egy képviselő kezében. Különben is, választ... (2018.12.30. 15:54) Igazolatlan hiányzást a parlamentbe!
  • Online Távmunkás: Nincs kognitív disszonancia, a fideszes nyugdíjasok unokáit elrabolta a gonosz Brüsszel... (2018.03.31. 17:24) Erzsébet utalvány vagy unoka
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A magyar ellentét más. 2 fő tengely van: - nemzeti vagy idegen, - kapitalizmus vagy harmadik út.... (2017.12.18. 14:35) A Fidesz hármas ellenállása
  • É2I: Mondjuk ennyi. Csak ezt ugye nem hangoztatják ebben a fene nagy felbuzdulásban. Se gyártói kapaci... (2017.09.11. 12:40) Megújuló erőforrás, ugyanaz a hiba
  • fehérfarkas: Sem a kereszténység, sem az Iszlám vallás nem másik kírtásáról, legyilkolásáról szólnak, hanem eze... (2014.10.04. 22:51) A vallás vége

Sok pénz, kevés pénz

2008-ápr-21 | 111. nap |  Énvezettem?

Nem haladtam a blogolással, mert valami egészen más foglalta le az agyam az elmúlt két hétben. Nagyértékű gyártást kellett minőségellenőriznünk, és ilyenkor minden a feje tetején áll.

Most, hogy pénteken gyorsan meg is irtam a nagyjelentést az egészről (merthogy ugye ezt is kell, még ha a főnökség nem is kéri, de a vevő biztosan fogja), hiszen sikeres gyártásról van szó, és nagyon jó lett a termék.

Szóval pénteken, miután föltettem az utolsó i-re a pontot, egyszercsak belegondoltam a termék összértékébe forintban, és csak ekkor kezdtem el gondolkozni ezen.

Több, mint 10 milliárd Ft értékű termékre mondtam rá az áment, hogy mehet, minden rendben van vele.

10 milliárd Ft sok pénz is, meg kevés is.

Először azt hittem, hogy ez milyen sok, és hogy milyen vagány dolog, hogy van beleszólásom, mert aláir az ember, meg hasonlók. Pedig nem is. Nem lehet ez annyira sok pénz.

Nem látszik meg a fizetésemen, hogy az lenne...

Címkék: gazdaság gondolat olaj

A bejegyzés trackback címe:

https://envezettem.blog.hu/api/trackback/id/tr671925912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása