HTML

Énvezettem?

Minden amitől két másodperc alatt 300 atmoszférára felmegy az agyvizem a Macskafogó "Én vezettem??" szemszögéből nézve...

Friss topikok

  • nu pagagyí: Ostoba gondolat. A parlament bojkottja is eszköz lehet egy képviselő kezében. Különben is, választ... (2018.12.30. 15:54) Igazolatlan hiányzást a parlamentbe!
  • Online Távmunkás: Nincs kognitív disszonancia, a fideszes nyugdíjasok unokáit elrabolta a gonosz Brüsszel... (2018.03.31. 17:24) Erzsébet utalvány vagy unoka
  • maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A magyar ellentét más. 2 fő tengely van: - nemzeti vagy idegen, - kapitalizmus vagy harmadik út.... (2017.12.18. 14:35) A Fidesz hármas ellenállása
  • É2I: Mondjuk ennyi. Csak ezt ugye nem hangoztatják ebben a fene nagy felbuzdulásban. Se gyártói kapaci... (2017.09.11. 12:40) Megújuló erőforrás, ugyanaz a hiba
  • fehérfarkas: Sem a kereszténység, sem az Iszlám vallás nem másik kírtásáról, legyilkolásáról szólnak, hanem eze... (2014.10.04. 22:51) A vallás vége

Empátia és a sztrájk okán

2008-dec-20 | 354. nap |  Énvezettem?

Nagyon fontos részletre mutatott rá legutóbbi jegyzetében Lopecz István nol.hu-s írásában. A vasút vezetése lassan, de szisztematikusan kiiktatja magát a nemzeti együttérzésből. Gondolom ezt akarják elérni, nem pedig az ellenkezőjét, hiszen annyira keményen dolgoznak rajta.

Amikor kiderül, hogy milyen magas állami támogatásban részesül a vasút, hogy mekkora nemzeti elvonást képviselnek, és hogy ezért milyen alacsonyszintű szolgáltatást nyújtanak, akkor nehéz beleérzéssel elfogadni, hogy joguk van a sztrájkra.

Amikor kiderül, hogy minden, ami az utasforgalom...

Nagyon fontos részletre mutatott rá legutóbbi jegyzetében Lopecz István nol.hu-s írásában. A vasút vezetése lassan, de szisztematikusan kiiktatja magát a nemzeti együttérzésből. Gondolom ezt akarják elérni, nem pedig az ellenkezőjét, hiszen annyira keményen dolgoznak rajta.

Amikor kiderül, hogy milyen magas állami támogatásban részesül a vasút, hogy mekkora nemzeti elvonást képviselnek, és hogy ezért milyen alacsonyszintű szolgáltatást nyújtanak, akkor nehéz beleérzéssel elfogadni, hogy joguk van a sztrájkra.

Amikor kiderül, hogy minden, ami az utasforgalom gyorsabbá, egyszerűbbé, kicsit nyugat-európai szintűbbé való tételéhez szükséges lenne, az a vasutasoknak valami oknál fogva nem fekszik, és ez az ok nagyon gyakran arra vezethető vissza, hogy akkor egy kicsit jobban az EU-s színvonalhoz hasonló munkateljesítményt kellene felmutatniuk, akkor megint nehéz azt látni, hogy a mostani sztrájknak van valami más oka, mint az, hogy megint csak több pénzt akarnak a nem több munkáért.

Amikor kiderül, hogy a teljes időben foglalkoztatott vasutasok már öt éve többet keresnek, mint honfitársaik a versenyszférában, akkor nehéz átlátni, hogy miért is kellene még többet keresniük, és hogy milyen munkateljesítmény is áll ezen követelés hátterében.

A mostani sztrájk arra viszont nagyon jó, hogy mindez a felszínre kerüljön, és hogy az emberek megismerkedjenek a részletekkel. Remélhetőleg majd elkezdenek kérdéseket is feltenni. Amire már nagyon szüksége van a Glaskó nevével fémjelzett vasúti vezetésnek, ha már az állami vezetés képtelen őket ráncbaszedni. Akkor legalább egy kicsit nehezebb lesz a helyzetük a következő sztrájknál, amikor újabb indokot keresnek a szolgáltatás megszüntetéséhez.

Címkék: belföld vasút

A bejegyzés trackback címe:

https://envezettem.blog.hu/api/trackback/id/tr221926084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása